Heb je momenteel problemen met het ontvangen en versturen van je E-mail?
Op dit moment is het mogelijk dat een klein deel van onze Webcompact klanten problemen ondervinden met het ontvangen en versturen van e-mail. De reden hiervan is dat onze hostingprovider het serverpark aan het updaten is om ook in de toekomst een snelle en veilige e-mail afhandeling te kunnen blijven garanderen.
Wat moet ik doen?
Verwijs jouw IT partij of degene die jouw computer beheert naar deze pagina of controleer zelf in je e-mail programma (bijvoorbeeld Outlook, Thunderbird, G-mail of Apple Mail) de instellingen voor de (IMAP of POP) uitgaande en inkomende mailserver.
Staat bij jou hier bijvoorbeeld:
web77.ixlhosting.nl of
web103..ixlhosting.nl of
web69.ixlhosting.nl
Vervang zowel bij de uitgaande als de inkomende mailserver deze dan voor: web03.whih.nl
Elk programma is hier anders, maar je kunt deze vinden door naar vergelijkbare termen als Instellingen -> Account (instellingen) -> Server settings / E-mail te gaan. Zoek vervolgens naar 'inkomende mailserver' of 'uitgaande mailserver' of 'imap' of 'smtp' en vul daar web03.whih.nl in.
Kom je er niet meteen uit maar wil je met spoed je e-mail checken, gebruik dan tijdelijk de webmail van Roundcube met je huidige gebruikersnaam en wachtwoord: https://web03.whih.nl/roundcube/
Ik gebruik roundcube
het nieuwe adres voor Roundcube is:
https://web03.whih.nl/roundcube/
Je inloggegevens blijven hetzelfde.